Amerikai süteményes technológia a profitért

A sütőipari verseny erősödik. A fogyasztó a nagyobb választékból többet válogat és egyre kevésbé szempont az olcsóság. Már a legtöbben rájöttek, hogy , kevesebbet költ, mert bizalmatlan és óvatos. Még inkább megnézi, hogy mit kap a pénzéért. A sütőiparos termelőnek a költségek nyomásában is (növekvő alapélelmiszerek árak, bér- és energiaköltség) meg kell találnia az utat a profithoz.

A megoldás: profitábilis technológia.

Hagyja, hogy a tudás dolgozzon ön helyett. Minél egyszerűbb lépéseket kell elvégezni
– a meglévő gépekkel
– akár betanított segédmunkásokkal –,
– kevés számú összetevőből (ami a tárolási, beszerzési, kezelési költségek csökkenésénél jelentkezhet) ill.
– jól automatizálható folyamatban,
annál gazdaságosabb lesz a termelés.

Az egyszerűsítéssel (4-lépéses süteményes technológia) munkaerőt, időt tud megtakarítani ill. jobban kihasználni. A végtermék sütemény pedig olyan tulajdonságokkal rendelkezik, amely mind a kereskedő, mind a fogyasztó igényeit kielégíti. A kereskedő, az áruházlánc divatos, friss, gyorsan forgó terméket kap, amely akár rugalmasan alkalmazkodik az igényekhez. A vásárló hűségével fogja meghálálni a kellemes ízt, csinos küllemet, a reális árat és a szakember kreativitását.

A technológiában rejlik még egy nagy előny: a változatosság lehetősége.

1 alapanyagból akár 20-féle termék is előállítható minimális változtatásokkal – különböző íz világ és konzisztencia jön létre. A süteményalap jól elegyedik az adagolt ízesítésekkel (pl. gyümölcsökkel, olajos magvakkal) és sokféle formában lehet elkészíteni a muffintól a tepsis süteményig.  A technológia, az előkészítési, sütési folyamat egy jól kipróbált, egyszerűségre optimalizált folyamat, amely a felhasználónak mechanikus feladattá redukálja a sütemény-készítést, így az igazi munka már „csak” annyi, hogy ki kell találni a terméket, azaz marketing-fejjel, kreatívan gondolkodni és a fogyasztó igényeire szabni a terméket.

Süteményes marketing.

Teljes körű szolgáltatással. Az amerikai és európai háttérből az Amarin Corporation Kft. nemcsak az alapanyagot szerzi be, hanem mindazon marketing és értékesítési tapasztalatot is, amellyel a külföldi partnerek már rendelkeznek, pl. szezonális termék ötletek, forma variációk, stb.  Itthon már csak a sikereket kell lemásolni.

Amarin Corporation gyakorlata az, hogy minden egyes újonnan forgalmazásra kerülő terméket (sütemény alapanyagot) előzetesen tesztel neves magyar cukrász és pék szakemberekkel kezelési, felhasználási és gazdaságossági szempontból. Teszi ezt azért, hogy – habár ezek gondosan kifejlesztett és jól bevált termékek a nemzetközi piacokon –, megfeleljenek a hazai ízlésnek, a helyi alapanyagoknak, eljárásoknak, szokásoknak.

Amarin Corporation Kft.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás